Sıkça Sorulan Sorular

E-Ticaret Paketleri ve Pazaryeri Paketleri ile sunulan yazılım nedir?
Paketler kapsamında sunmakta olduğumuz yazılım şirketimiz tarafından geliştirilmiş özel yazılımdır ve kesinlikle ücretsiz olarak sunulan açık kaynaklı bir e-ticaret yazılımı değildir.
Kredi Kartlarına peşin fiyatına taksit imkanı var mı?
Evet, yüksek bilinirliliğe sahip tüm kredi kartları için peşin fiyatına taksit imkanımız bulunmaktadır.
Hangi ödeme yöntemleri ile ödeme yapabilirim?
Şirketimize kredi kartı ve banka transferi ödeme yöntemlerini kullanarak ödeme yapabilirsiniz.
Ödemelerde iade politikanız nedir?
Şahsi olarak alım yapan tüm müşterilerimiz için sipariş tarihinden itibaren 14 gün içerisinde koşulsuz ve kesintisiz ödeme iade garantisi sunmaktayız. Tacir olarak alım yapan müşterilerin ise T.T.K. (Türk Ticaret Kanunu) kapsamında gerçekleştirdikleri alım işlemleri ticari faaliyet olarak değerlendirileceği için iade hakları olmamakta ve söz konusu iade talepleri şirketimizin insitiyatifine bağlı olarak gerçekleştirilmektedir.
Paketlerinizde ödeme yöntemlerinin tümü mevcut mudur?
Evet, tüm paketlerimizde ödeme yöntemlerinin hepsi aktif olarak sunulmaktadır. Paketlerimizde ödeme yöntemlerine göre bir ayrım uygulanmamaktadır.
Paketlerde e-fatura entegrasyon hizmeti var mı?
Evet, tüm paketlerimizde e-fatura entegrasyon hizmeti mevcuttur. Müşterilerimiz talep etmeleri halinde sunmakta olduğumuz e-dönüşüm çözümlerini kullanarak e-fatura ve e-arşiv fatura entegrasyon hizmetleri ile kolayca fatura oluşturabilirler. Şirket politakamız gereği farklı firmalar ile e-fatura entegrasyonu sağlamamakta ve sadece şirketimizin sunmakta olduğu e-fatura çözümünü müşterilerimize ücretsiz olarak sunmaktayız.
Yenileme ücreti nedir?
Yenileme Ücreti, satın almış olduğunuz paketi süre sonunda kullanmaya devam etmek istemeniz halinde satın almış olduğunuz periyoda göre tekrar ödemeniz gereken ücrettir.
Yenileme ücretleri sabit mi?
Yenileme ücretleri enflaasyon doğrultusunda sabit olup yalnızca yıllık olarak en çok TEFE-TÜFE oranında yükseltilmektedir. Şirket olarak genel politikamız mevcut müşterilerimizin memnuniyetini sağlamak ve devamlılıklarını sürdürebilmektir. Bu kapsamda şirket olarak fiyatları ek kâr marjı oluşturmak amacı ile kesinlikle yükseltmemekteyiz. Uygulanması söz konusu olan TEFE-TÜFE oranındaki artış ise tamamen maliyetlerin karşılanabilmesi amacı ile şirketin o yıl içerisindeki maliyetlere göre vereceği bir karardır.
Uzun süreli alımlar için indirim mevcut mudur?
Evet, uzun süreli alımlarda paketlere göre değişen iskonto oranlarımız bulunmaktadır. Paket özelliklerinden ilgili periyodların ücretlendirmelerini inceleyebilirsiniz. Bu indirimler yalnızca ilk satın alım için geçerli olup satın alım gerçekleştikten sonra paketler üzerinde bu doğrultuda bir iskonto uygulanmamaktadır.
Paket satın alırken alan adı satın alabilir miyim?
Ücretsiz alan adı sunulan paketler dışında bir paket alımı yaparken seçeceğiniz alan adını ücreti karşılığında sipariş adımlarımızdan satın alabilirsiniz. Ücretsiz alan adı bulunan paketlerin siparişlerinde ise seçtiğiniz alan adı sepetinize ücretsiz eklenecektir.
Premium paketlerin normal e-ticaret paketlerinden farkı nedir?
Premium paketler ile müşterilerimize premium sunucularda barındırma hizmeti, telefon ile destek hizmeti, öncelikli destek sistemi hizmeti yanı sıra özel tasarımdan farklı olarak konsept tasarım ve çeşitli ek hizmetler için avantajlar paket olarak sunulmaktadır.
Özel Tasarım hizmeti nedir?
Özel tasarım hizmeti ile talebinize göre header, footer ve iç sayfa tasarımları yazılım şablonumuza uygun olacak şekilde tasarlanarak tarafınıza özel olarak hazırlanmış tasarım sunulur. Özel Tasarım ile sadece 1 defa revize hakkı tarafınıza sunulmaktadır. Tüm revize taleplerinizi toplu olarak tek seferde iletmeniz gerekir.
Konsept Tasarım hizmeti nedir?
Özel Tasarım hizmetinden farklı olarak konsept tasarım hizmeti ile yazılım şablonumuzdan bağımsız olarak tarafınıza isteğinize en uygun şekilde tasarım hazırlanmaktadır. Konsept Tasarım ile 3 defa revize hakkı tarafınıza sunulmaktadır. Bu kapsamda tüm taleplerinizi toplu olarak 3 seferde iletmeniz beklenmektedir. Konsept tasarım için fiyat bilgisi talebinizi destek sisteminden bize iletmeniz halinde iletilmekte olup, her tasarım için farklılık göstermektedir.
Satın almak istediğim pakette bulunan mobil uygulamalar hemen kurulur mu?
Eğer satın alacağınız pakette mobil uygulama hizmeti mevcut ise; Mobil Uygulamalar (Android ve iOS) e-ticaret siteniz satışa hazır duruma geldikten sonra mağazalara eklenebilmektedir. Aksi halde Google Play ve AppStore tarafından ilgili uygulamalar için onay alınamamaktadır. Bu sebeple siteniz satışa hazır duruma geldiğinde talep etmeniz halinde hızlı bir şekilde uygulamalar mağazalara eklenecektir.
Muhasebe (ERP) entegrasyonları nasıl çalışmaktadır?
Genel olarak muhasebe (erp) entegrasyonları; muhasebe yazılımınız üzerinden oluşturulan stok kartlarının e-ticarete aktarılması ve e-ticaret ile pazaryerlerinden almış olduğunuz siparişler için muhasebe yazılımında cari kartlarınının ve faturaların oluşturulması şeklinde çalışmaktadır. Eğer muhasebe (erp) entegrasyonunda talep ettiğiniz spesifik talepleriniz var ise bize destek@gsoft.com.tr adresinden ulaşabilir ve talebinizi belirtmeniz halinde bu yönde bir hizmet sunulup, sunulamayacağını öğrenebilirsiniz.
Talebe göre yazılım geliştirmesi yapıyor musunuz?
Müşterilerimizin yoğun olarak talep ettiği özellikler için sistemimizi sürekli olarak güncellemekte ve geliştirmekteyiz. Tüm müşterilerimizden gelen talepler iş planlamamıza göre değerlendirilmekte ve güncelleme listemize eklenmektedir. Fakat her talebi bu doğrultuda kabul etmemiz mümkün değildir. Bazı özel talepleri talebin boyutuna ve genel ihtiyaca göre değerlendirip ücretli/ücretsiz gerçekleştirme gibi durumumuz olduğu kadar bazı talepleri ise genel ihtiyaca uygun bulmayarak ücretli veya ücretsiz şekilde gerçekleştirmemekteyiz. Bu durum tamamen talebin niteliğine ve genel müşteri portföyümüze olan uygunluğuna bağlıdır. Bu sebeple özel talepleriniz mevcut ise satın almadan önce bize destek@gsoft.com.tr adresinden ulaşarak talebinizi iletip, bu yönde bilgi istemelisiniz.
Güvenlik çözümü olarak hangi hizmetler sunulmaktadır?
Şirket olarak müşteri verileri önceliğimizdir ve bu kapsamda aşağıdaki hizmetler sunulmaktadır; Yazılım Güvenlik Geliştirmeleri, DDOS Saldırı Güvenliği, Günlük Online Yedekleme, Haftalık Offline Yedekleme, Offline Yedeklerin Saklanması, gibi çeşitli hizmetler tüm paketlerimizde yer almaktadır.
Opsiyonel olarak sunulan modülleri nasıl satın alabilirim?
Paket özelliklerinde opsiyonel olarak belirtilen özellikleri sipariş adımları içerisinde siparişinize ekleyebilir ve ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.
Amazon.com.tr entegrasyonu hediye midir? Destek veriliyor mu?
Amazon.com.tr entegrasyon hizmeti belirtilen paketlerde hediye olarak sunulmaktadır. İlgili entegrasyon için Amazon.com.tr’nin Türkiye’de geliştiricilere yeterli destek sağlamaması ve sistem alt yapılarının çeşitli sorunlara sahip olması sebebi ile ilgili entegrasyon için destek hizmeti sunulmamaktadır. Sadece dökümanlar üzerinde belirtilen işlemler ile ürün & sipariş entegrasyon işlemleri gerçekleştirebilirsiniz. Amazon.com.tr entegrasyonunda karşılaşılan hatalar için ayrıca bir destek hizmeti sunulmaz.